ABC Administratiekantoor / Interim Management

ABC Administratiekantoor verzorgt de administratie en belastingaangiften voor mkb-ondernemers, stichtingen, verenigingen en particulieren.
Daarnaast worden interim-opdrachten verricht op financieel-administratief en bedrijfseconomisch gebied.
Vanuit het voeren van de administratie kan geadviseerd worden op het gebied van de bedrijfsvoering.
Werkprocessen kunnen worden doorgelicht en beschreven.

Onder de naam ABC Interim Management worden activiteiten ontplooid op het gebied van managementadvisering en -ondersteuning en
interim (project-)management voor m.n. organisaties in de non-profit sector en bij de overheid.

Al meer dan 20 jaar ben ik - Luuk Lahaije - actief als adviseur en bedrijfsondersteuner.
Ik vind het een uitdaging om verbeterings- en/of veranderingsprocessen in gang te zetten.
Niet het proces als zodanig staat hierbij centraal, maar het nagestreefde doel én het “meekrijgen” van anderen binnen de organisatie.
Samen met u verder komen, dát is de kick!
In leidinggevende rollen in een organisatie streef ik ernaar om ook bij medewerkers groei te bevorderen.

Maak een afspraak voor een kennismakingsgesprek.